OGAR Standard (1934-1940)

13Motocykl se začal vyrábět dle zakoupené licence Belgické továrny FN na jaře roku 1934. Z počátku bylo vyrobeno několik prototypů o objemu 200ccm, ale do sériové výroby byl již montován motor o objemu 250ccm. První provedení mělo startovací páku z pravé strany motoru, suchou dvou lamelovou spojku, karburátor s otevřeným sáním,  prvních cca 120 kusů nemělo dekompresor.  Motocykl byl velmi pestře lakován rám, vidlice a vzpěry blatníků byly černé, nádrž, kastlík, blatníky a kryt řetězu byly zelené. Na nádrži a blatnících byla zlatočerná trojlinka. Kola byla žlutá.

V roce 1935 je provedeno hned několik vylepšovacích změn je vylepšena né příliš dobře fungující a technicky zdařilá spojka, má již tři lamely a ovládání z levé strany motoru přes kalenou tyčku je zakryta krytem, startovací páka je přemístěna na levou stranu a má lepší a propracovanější systém spouštění motoru, karburátor má již vzduchový filtr. Další změnou o které se moc neví je malá úprava rámu, který je o několik centimetrů zkrácen v zadní části což mělo za důsledek celkové zvýšení motocyklu asi o 4 cm. V průběhu roku byly modernizovány tlumiče výfuků , které mají odejímatelnou koncovku pro snadnější čištění ve tvaru rybích ocasů.Pro velký zájem o tento motocykl byla nabízena spousta doplňků například nosič, elektrická houkačka se suchou baterií, chromovaná kola se zelenými proužky nebo celý motocykl v přepychovém provedení s celochromovanámi koly včetně nábojů.

V roce 1937 je provedeno opět několik změn tou hlavní je nová nádrž , která má již lisované nápisy a nákolenice, vidlice už nemá boční kapkovité otvory, malé změny se dočkala také řídítka , která mají průměr 22mm oproti předcházejícím 25mm. Počal se montovat větší a výkonnější reflektor, a zadní blatník je osazen pantem pro lepší vyjmutí kola. Motor je až na nové kryty spojky a zapalování beze změn.Motocykl je lakován černě stejně jako model Ogar 4.

V roce 1938 byly provedeny poslední změny na tomto modelu,. Motocykl dostal nové širší blatníky z modelu Ogar 4 , karburátor je osazen na kolínku na levé straně motoru. Lakován byl černě , ale u některých motocyklů byla nádrž v červeném provedení . V této podobě se motocykl vyráběl až do roku 1940. Za necelých šest let se vyrobilo cca 1850ks modelu Standard.